Uczeń Akademi
Kikai Kawarimi Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować np: kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej. Max 5 metrów. Chakra: 1500
Mushi Yose no jutsu Jest to podstawowa technika klanu Aburame.Przykładając rękę do drzewa lub ziemi zlatuja się jak najszybciej wszystkie małe robaczki. Chakra: 3000
Kikaichu no jutsu Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania. Chakra: 2000
Genin
Fujin Konchuu no jutsu Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100% Chakra: 3000
Konchuu Sekkou Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np: wnętrze jakiegoś pomieszczenia itd Chakra: 5000
Mushin Bunshin no jutsu Jest to tylko klon z robaków.Lecz jeżeli zostanie trafiony Kunai lub jutsu znów zamienia się w robaki. Może on wykonywać jutsu (tylko klanu Aburame) Chakra: 1000/1
Konchuu Gaiju Doku Wprowadzamy swoje robaki do ciała np: sojusznika by wyssały z niego truciznę, lub jad. Im lepszy ten co wysysa tym więcej jadu/trucizny może wyssać. Chakra: 5000
Konchuu Hei Ściana z robaków która ma bronić przed atakami. Wytrzymałość i wielkość zależy od tego, ile użytkownik włoży w to Chakry. 2000 chakry - słaba tarcza 4000 chakry - średnia tarcza 8000 chakry - silna tarcza
Chunnin
Soshaku Konchuu no jutsu Technika ofensywna klanu Aburame. Robaki obłażą całe ciało przeciwnika. Zaczynają go kąsać. Jest to dość bolesne. Chakra: 8000
Hijutsu: Mushi Dama Mushi Dama jest sekretną techniką klanu Aburame. Używając robaków w swoim ciele, gospodarz klanu rozproszy robaki na szeroki obszarem otaczając cel. Robaki otaczają cel i rzucają się na przeciwnika który wygląda potem jakby był cały z robaków. Wtedy robaki zaczynają wysysać Chakrę. Chakra: 10000
Hijutsu Mushi Miyu Kolejna tajemna technika klanu Aburame. Podobnie jak w Mushi Dama wytwarzamy kokon, ale niewidoczny i to wokół siebie. Dzięki temu przyśpieszamy rozwój naszych robaków. Ruch ten jest niezwykle przydatny dla Aburame gdyż w ten sposób coś co działało wcześniej na nasze robaki ma teraz mniejszy efekt, czyli są jakby ulepszone. Chakra: 10000
Kikichaichu Arare Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy się na kogoż rzucą poziom Chakry oponenta redukują do zera, nawet gdy jesteś Jinchuuriki to może stracić dużo Chakry. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu. Chakra: 12000
Jounin
Mushi Kabe no jutsu Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki. Chakra: 10000
Nanosaizu Dokumushi Mocna technika klanowa. Z początku wygląda niewinnie. Robimy zamach pięścią jakbyśmy chcieli po prostu uderzyć przeciwnika, gdy to zrobimy w uderzonym miejscu pojawia się jakby rana, a do ciała wroga wchodzą insekty o wielkości komórki. Sprawia to duży ból gdyż insekty kąsają nas od wewnątrz. Tylko autor techniki może wyjąć robaki z ciała z powrotem. Chakra: 12000
Kikaichuu Guffu Największa technika klanu Aburame. Użytkownik używa wszystkich robaków ze swojego ciała by zrobić wielkie robacze tornado. Wessanie do takiego czegoś kończy się szybkim spadkiem Chakry jak i kompletnym ''utonięciem'' w tych małych stworzonkach. Chakra: 18000
|