Shisas - 2011-05-01 10:37:05

UWAGA!
Każdą bram można używać 4 tury:
1 tura - aktywacja
2 tura - użytkowanie
3 tura - użytkowanie
4 tura - użytkowanie (jeżeli to nasza ostatnia) bądź włączenie następnej


Pierwsza Brama - Kaimon: Brama Otwarcia - Chakra wzrasta o 5.000, szybkość wzrasta pięciokrotnie.
Wymagania: Uczeń Akademii, Trening (10 pkt treningu)

Druga Brama - Kyuumon: Brama Energii - Chakra wzrasta o dodatkowe 5.000, wytrzymałość wzrasta pięciokrotnie
Wymagania: Trening (20 pkt treningu)

Trzecia Brama - Seimon: Brama Życia - Chakra wzrasta o dodatkowe 5.000, zręczność wzrasta pięciokrotnie
Wymagania: Trening (25 pkt treningu)

Czwarta Brama - Shoumon: Brama Ran - Skóra robi się czerwona. Wszystkie poprzednie bonusy się dezaktywują, szybkość na tym poziomie wzrasta 10ciokrotnie
Wymagania: Trening (50 pkt treningu)

Piąta Brama - Tomon: Brama powietrza - Użytkownik przy otwarciu bramy regeneruje swoją chakrę do 100%, szybkość na tym poziomie wzrasta o kolejne 5 razy (szybkość 50 x 10 (poprzedni poziom) = 500 x 5 = 2.500 (ten poziom)
Wymagania: Trening (50 pkt treningu)

Szósta Brama - Keimon: Brama Widoku - Wytrzymałość wzrasta 10 razy, szybkość z poprzedniego poziomu zostaje
Wymagania: Trening (100 pkt treningu)

Siódma Brama - Kyoumon: Brama Szaleństwa - Wszystkie statystyki rosną 100 razy (bonusy z poprzednich bram się dezaktywują). Po skończeniu się działania bramy mamy pozrywane włókna mięśniowe, nie możemy się ruszać a najmniejszy dotyk sprawia nam ogromny ból.
Wymagania: Trening (100 pkt treningu)

Osiem Brama - Shimon: Brama Śmierci - Po otwarciu bramy użytkownik wykorzystuje 100% swojego organizmu. Siła i prędkość ciosów są niemożliwe. Gdy brama zostaje zamknięta użytkownik umiera.
Brama otworzy się w ważnym dla nas momencie.

www.powerrangersi.pun.pl www.swinka-team.pun.pl www.zzl.pun.pl www.wwsse.pun.pl www.gp-sggw.pun.pl