Konoha Center

Konoha Center - jeśli jesteś chętny wymianą buttonow, pisz Adminowi na GG/PW


#1 2011-04-12 12:25:24

Shisas

http://img38.imageshack.us/img38/4752/06kage.png

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 273
Punktów :   

Uchiha

Kekkei Genkai
Aby używać klanowych jutsu należy najpierw aktywować KG.

Sharingan lvl. 1
Dodaje 10 szybkości.
Można kopiować Tai na swoją rangę.
Dostajemy go na początku gry.

Sharingan lvl. 2
Gdy przeciwnik ma szybkość lub wyższą od nas o max. 10 przewidujemy jego ruchy fizyczne
Można kopiować TaiJutsu tylko na każdą rangę. Zabiera 1/4 więcej chakry i jest 1/4 razy słabsze od oryginalnej techniki.
Aby go zdobyć należy przejść przygodę w postaci ucieczki z wioski, na tą przygodę potrzeba 25 pkt treningu.

Sharingan lvl. 3
Przwidujemy ruchy przeciwnika który ma max. 30 więcej szybkości od nas.
Można kopiować Tai, Nin, Gen na każdą rangę.
Aby go zdobyć należy przejść przygodę, zabijając w niej 20 osób.

Mangekyou Sharingan
Aby aktywować tego sharingana potrzebna jest przygoda prowadzona przez Admina, przygoda powinna trwać ponad 10 stron.
Pozwala używać jutsu takich jak Tsukuyomi, Amaterasu czy Susanoo.
Punkty ślepoty: Jak wiadomo, w Mandze zbyt duże używanie MS'a wiązało się z ślepnięciem. Na start mamy 300 pkt. ślepoty. W opisach technik, do których trzeba Mangekyou pisze ile razy można użyć daną technikę. Jeżeli użyjemy raz więcej odejmujemy punkty ślepoty (opisane jest ile) za każdy kolejny raz też je odejmujemy. Gdy punkty ślepoty będą wynosić 0 - nasze oczy obumierają.

Eternal Mangekyou Sharingan
Aby zdobyć tego sharingana należy przebyć długą i elitarnie trudną przygodę posiadając MS'a. Przygody można nie przejść, a polega ona na pokonaniu innego posiadacza sharingan.
Ten poziom Sharingana nie ma żadnych punktów ślepoty, możemy go używać ile chcemy.

Techniki Klanowe


Uczeń Akademii

Sharingan Soufuusha Sannotachi
Osoba wyrzuca trzy Shurikeny do których przymocowana jest linka.Gdy shurikeny
są w powietrzu dzięki lince możemy nimi dowolnie poruszać . Linka zataczając
łuki, jednym pociągnięciem ręki może z łatwością przybić ofiarę do jakiegoś
obiektu.Osoba obwiązana nie ma wtedy jak się poruszać.Wtedy po prostu
wystarczy wykonać jakieś skuteczne jutsu.
Chakra: 1000


Shounin Riaru
Dzięki tej technice możemy odróżnić klony od oryginału. Nie ważne czy to wodny,
piaskowy i czy klon cienia, zawsze uda nam się rozróżnić.
Chakra: 500

Genin

Kage Bunshin Bakuha no jutsu
Tworzymy klona podobnego do Kage Bunshin no jutsu z wyjątkiem takim że może
on w każdej chwili wybuchnąć.Twórca techniki może kazać klonu eksplodować
kiedy sobie tego zażyczy.
Chakra: 1500/1 +500 za eksplozje


Magen Kyouten Chiten
Dzięki Shringanowi zamieniamy się z przeciwnikiem miejscem.Potrzebny kontrakt wzrokowy.
Wymaga włączonego Sharingana 2 poziom !
Chakra: 2500

Chunnin

Kamui
Na tą technikę potrzeba chwili czasu i skupienia. Patrzymy naszym MS'em na swój
cel. Po dłuższej chwili tworzy się tam czarna dziura do której chcemy wysłać
naszego przeciwnika. Technika nie zawsze się udaje, lecz jest praktycznie
100%-procentowa gdy nasz wróg jest unieruchomiony.
Wymagane: Aktywny MS, 2 Tury Skupienia i nie używanie innych jutsu.
Punty ślepoty: Maxymalnie 3 razy na walkę, gdy przekroczymy (chociaż jeden raz):
- 25 pkt ślepoty
- nie możliwość dalszej walki
Chakra: 7000


Moeru Karada Kami no Jutsu
Te GenJutsu jest jednym z silniejszych. Nasz przeciwnik wygląda jakby był z
papieru i był przybity do podłoża. Po chwili jego papierowe stopy zaczynają się
palić, jak i reszta jego ciała.
Punkty ślepoty: Maxymalnie 3 razy na walkę, gdy przekroczymy (chociaż jeden raz):
- 50 pkt ślepoty
Wymagane: Aktywne MS.
Chakra: 8000

Jounin

Amateratsu
Jutsu nazywane też jako ''Bogini Słońca''. Polega na tym, że tworzymy czarne
płomienie o niszczycielskiej sile. Płomienie palą wszystko i wszystkich, nawet inny
ogień. Czarny ogień pali się przez 7 dni.Im więcej spala tym bardziej się
pali.Technikę tę można jedynie zapieczętowac w Zwoju.
Wymagane:Aktywny MS.
Punty ślepoty: Maxymalnie 2 razy na walkę, gdy przekroczymy(chociaż jeden raz):
- 50 pkt ślepoty
Chakra: 10000


Tsukyumi
Jest to osobny świat - świat Tsukiyomi. Jedna sekunda w normalnym świecie
odpowiada 3 dniom w świecie stworzonym przez posiadacza MS'a. Ból zadawany
w tym świecie jest jak najbardziej najprawdziwszy. Jedynie osoba z drugim
Sharinganem może się przeciwstawić temu GenJutsu, choć też ma niewielkie
szanse, tak naprawdę dopiero drugi posiadasz MS'a ma szansę.
Punkty Ślepoty: Maxymalnie 2 razy na walkę, gdy przekroczymy (chociaż jeden raz):
- 65 punktów ślepoty
Chakra: 12000


Amateratsu no Tate
Jutsu polega na zrobieniu tarczy z Amateratsu.Tarcza trwa tylko 1 runde.Jeżeli
ktoś nas dotknie natychmiast się zapali Amateratsu.
Wymagania: Znac Amaterasu, Aktywne MS
Punty ślepoty: Maxymalnie 2 razy na walkę, gdy przekroczymy(chociaż jeden raz):
- 70 pkt ślepoty
- nie możliwość dalszej walki
Chakra: 15000


Susanoo
Jest to jutsu które Przyzywa Boga Mórz i Burzy , który daje nam legendarny
ekwipunek - miecz , który każdego trafionego przeciwnika wpędza w potężne
GenJutsu iluzji oraz tarcze i zbroje która chroni nas przed większością jutsu
.Wymaga:Włączony MS + zgoda Admina
Punty ślepoty: Maxymalnie 1 razy na walkę, gdy przekroczymy(chociaż jeden raz):
- 100 pkt ślepoty
- nie możliwość dalszej walki
Chakra: 25000


Shikanoretsu no jutsu
Tej techniki możemy użyć gdy posiadamy ostatni poziom sharingan'a czyli
EMS'a. Polega na przeniesieniu różnych rzeczy, a nawet ludzi do innego wymiaru i
mogą tam zostać nawet na zawsze. Trudno przed tym uciec, jednakże gdy
jesteśmy daleko od przeciwnika nic nam nie grozi. W ten sposób również
podróżujemy.
Wymagania: Aktywny EMS
Chakra: 25000


Shikanshi no jutsu
Jest to tzw. naginanie czasoprzestrzeni EMS. Technika sprawia, że nasze ciało na
kilka sekund jest przezroczyste i jesteśmy w stanie przeniknąć każdy atak. Służy
ona również do poruszania się z prędkością światła na duże odległości.
Wymagania: Aktywny EMS
Chakra: 15000 za turę


Izanagi
Na krótkie chwile, dla użytkownika wszystko staje się snem, nawet obrażenia lub
śmierć i sprawia, że jego ataki stają się rzeczywiste. Jest to kompletna kontrola
nad własną rzeczywistością, ostateczna iluzja, której można użyć tylko na sobie.
Następnie oko osoby, która użyła Izanagi przestanie funkcjonować i pozostanie
zamknięte na wieki. KinJutsu klanu Uchiha ma swój limit, działa jedynie przez
10 tur (nie licząc przeciwnika), ale przez ten czas jak widać możemy być nieśmiertelni.
Chakra: 18000 za turę

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.stickhero.pun.pl www.poke.pun.pl www.kl3a.pun.pl www.eurora.pun.pl www.fantasyimy.pun.pl